niedziela, 9 maja 2010

Spiskowe teorie dziejów... z przymrużeniem oka, czyli sięgaj tam gdzie wzrok nie sięga, a zobaczysz to.. co chcesz widzieć

Jestem wybitnie wrażliwa na teorie spiskowe, zawsze tak było i myślę, że to się już nie zmieni.

Wiedzą o tym moi znajomi, wie o tym moja Rodzina. I czasami...

Szanowny Brat P.: Aga, a widziałaś kiedyś małego gołębia?
Ja: ... hę? no nie...
Szanowny Brat P.: A nie zastanawiało cię to nigdy?
Ja: ... hę? No nie...
Szanowny Brat P.: A może powinno...


AAAAA! ja chyba z nim zwariuję, cały wieczór mnie to męczyło...

Niezła jazda co:) A Wy widzieliście małe gołębie? I nie trudźcie się w korzystaniu ze starej mądrości ludowej "Google prawdę Ci powie", bo ja już to zrobiłam. I wiecie co?
Nikt nie widział małych gołębi!

:)

1 komentarz:

  1. Nie ma małych gołębii!!! Duże wychodzą z ludzi jak Alien ;)

    http://www.golebie.r-ceram.tak.pl/porady/wychow-mlodych-c1f.htm

    łap A., obyś spała już spokojnie :)

    OdpowiedzUsuń