piątek, 12 czerwca 2009

Żeby nie było wątpliwości...

Oto moja lista cech, którymi ewentualny kandydat powinien się wykazywać:

1. musi być wolny (chociaż umawianie się z zajętym facetem jest kuszące- pranie, sprzątanie, prasowanie i gotowanie, czyli de facto czarną robotę odwala za mnie inna kobieta, a ja chodzę na randki, to po dogłębnym przeanalizowaniu sytuacji potwierdzam MUSI BYĆ WOLNY)
2. powinien móc wypić więcej ode mnie (w końcu nie mogę eskortować do domu po imprezie faceta;p)
3. powinien znać się na samochodach lepiej niż ja... (po ostatniej przygodzie z poszukiwaniem chłodnicy na parkingu w Henrykowie tylko utwierdziłam się w tym przekonaniu)
4. zarabiać więcej niż ja (to chyba nie podlega dyskusjom)
5. drapać mnie po plecach, kiedy tylko będę tego chciała:)
C.D.N. :):):)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz