poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Los pomaga, jak pytasz znajdujesz odpowiedzi, jak prosisz Wszechświat w końcu zsyła coś dla Ciebie...

Może to naiwne co napisałam w tytule... ale ja w to wierzę:).
I moje życie jest na to dowodem. Czasami los płata różne figle, ale na koniec okazuje się, ze wszystko było jakoś dobrze zaplanowane.
Po prostu pewnego dnia wstaje się rano, otwiera okno i znajduje odpowiedź. Czasami prośby są spełnione, czasami otrzymujemy podpowiedzi od świata i tylko od nas zależy czy je dobrze wykorzystamy :)
Dzisiaj cudowny poranek, wspaniała pogoda we Wrocławiu, poza tym nowa energia po wieczornych balonowych lotach.
Szukam sponsora na wyjazd na Mistrzostwa Europy Kobiet, na które jadę jako nawigator. Wszyscy spławiają mnie mówiąc - daruj sobie, nikt nie ma pieniędzy, po co w ogóle się męczysz... wiecie co? już w pewnym momencie taki impuls, mroczny cień zwątpienia przemknął przez mój pozytywnie nastawiony do wszystkiego umysł... może jednak mają rację?
i wtedy otwarłam bloga slyvvii a tam niespodzianka... cytat, który przywrócił uśmiech na moją twarz, a w sercu znowu mam nadzieję i siłę na dalsze poszukiwania, dlatego pożyczam, być może kogoś z Was też natchnie tak jak mnie:

,,Tak wielu ludzi jest nieszczęśliwych, a jednak nie podejmują żadnej próby, by to zmienić, ponieważ przywykli do życia w pewności, konformizmie i konserwatyzmie, co może dawać poczucie spokoju umysłu, ale w rzeczywistości nie ma rzeczy bardziej niszczącej dla niespokojnego ducha niż pewna przyszłość."
"Wszystko za życie" - Jon Krakauer


Bo przecież najłatwiej stwierdzić, że się nie da i po prostu usprawiedliwić swoje lenistwo i apatię.



Życzę Wam wspaniałego tygodnia pełnego wyzwań, zostawiam z moją ulubioną piosenką ostatnio i z uśmiechem tradycyjnie mówię - nowy tydzień, nowe wyzwania:)

3 komentarze:

  1. Lubię tę piosenkę, fajnie się przy niej biega:D

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie świetny cytat, staram się do niego stosować i na codzień działa. Zawsze od czasu do czasu trafią się gorsze dni, ale wtedy trzeba czasem działać na siłę :) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń