niedziela, 10 lutego 2013

Niedzielna regeneracja, podsumowanie i małe uzależnienia :)

żytnie, kokosowe pankejki z awokado i cytryną

Dzisiaj odpoczywam.
Po całym tygodniu treningów pora na przerwę i regenerację. W sumie biegałam 4h 43 min 15 s i pokonałam dystans 40km a popołudniami dla relaksu ćwiczyłam jogę przez 6,5h w ramach 40 dniowego wyzwania. Muszę Przyznać, że faktycznie dzisiaj czuję się zmęczona, pomimo tego, że wczoraj strategicznie wybrałam się na masaż:)
Dlatego dzisiaj odpoczywam, zaczęłam absolutnie fantastycznym, leniwym śniadaniem, teraz spełnię mój katolicki obowiązek, potem małe plotkarskie spotkanie i... obiad u Rodziców:) będzie się działo!

A dzisiaj zerkając na moją aktualną lekturę doszłam do wniosku, że się uzależniłam. Uwielbiam "Igrzyska Śmierci", po prostu urzekła mnie ta książka. A kulturalnie, widziałam w piątek "Poradnik pozytywnego myślenia", wszyscy zachwycają się tym filmem... mnie jakoś nie przekonał do swojej roli główny aktor... chyba normalnie obejrzę ten film jeszcze raz, bo jestem po prostu zdziwiona moim odbiorem tego filmu...

Tymczasem miłego dnia i cudownej leniwej niedzieli :)!

14 komentarzy:

  1. podziwiam wytrwałość i podjęcie wyzwania! Twoje pankejki wyglądają przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. marzę o leniwej niedzieli <3 ale moja najbliżej za 2 tygodnie.. :)

    fantastycznie, że z wyzwaniem idzie do przodu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. tobie też życzę leniuchowania ;p
    a placuszki pycha - kokosowe <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie ci idzie ten wysiłek fizyczny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też się wybieram na ten film,obym nie musiała oglądać go dwa razy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. w piątek byłam na tym filmie . moim zdaniem, dobry , bez rewelacji , ale dobry. podstawowym błędem jednak jest polskie tłumaczenie tytułu ( wersja oryginalna - Silver Linings Playbook ). ludziom wydaje się , że idą na wesołą komedię , ewentualnie obyczaj. a tak nie jest , to może nie specjalnie głębokie , ale jednak , studium nad chorobą afektywną dwubiegunową. i tak powinno być odbierane, nie inaczej.
    co do 'igrzysk' śmierci , powoli mnie zachecasz ^^ no i z tego co widzę to pierwsza część trylogii , co dla Ciebie jest niewątpliwie dobrą wiadomością :D
    mną ostatnio wstrząsnęła Emma Donoghue i jej 'Pokój'. bardzo polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko, że ja oglądałam ten film z pełną świadomością, że nie jest to komedia romantyczna :) po prostu w kilku momentach ten film mnie odrobinę znudził, ale przede wszystkim główny bohater absolutnie nie przekonał mnie do siebie...
      mówisz Emma Donoghue... muszę obczaić temat :)

      Usuń
  7. Placuszki wyglądają pysznie:)
    Czasem trzeba złapać oddech, a leniwa niedziela jest do tego idealna. Życzę dalszej wytrwałości w wyzwaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zrobiłaś kawał dobrej roboty!:)
    pancakes rządzi!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pancakes z avocado to musi być super smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. niezły wynik :) a śniadanko cudne

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne połączenie smakow :)

    OdpowiedzUsuń