piątek, 2 września 2011

Ktoś Mądry...

Mam to szczęście w życiu, że spotykam Mądrych ludzi. Dzięki nim potrafię często zobaczyć o wiele więcej niż bym mogła.
Ostatnio właśnie w rozmowie ktoś Mądry powiedział mi, że nie można mieć wątpliwości. Że takie rzeczy się po prostu wie.
Że na początku nie można brać pod uwagę żadnych kompromisów.
Tylko wtedy jest to prawdziwe.
Bo pewność daje nam siłę na wytrwanie w swoich postanowieniach w przyszłości.
Dopiero jak to usłyszałam od kogoś Mądrego zrozumiałam, że to prawda.
Nawet jeśli ciężko się z tym pogodzić.
Nawet jeśli chciałabym to wyprzeć z mojej świadomości.
Ten Mądry człowiek mówił też o wzajemnej inspiracji bez której nie ma przyszłości.
I znowu dostałam olśnienia.
Jak dobrze jest spotykać Mądrych na swojej drodze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz