sobota, 19 marca 2011

Dialogi Rodzinne

No cóż... to już drugi pod rząd weekend w rodzinnym gronie, co oznacza 2 dniową imprezę. Przyjechała Rodzina z dalekich stron, są urodziny Mojej Mamy, ogólnie w domu jest tłum ludzi, mnóstwo dzieciaków, mnóstwo jedzenia, rozmów, wspomnień i przytulania.
Kocham ich. Jest też mnóstwo ciekawych dialogów, które może uda mi się ładnie jutro pozbierać... a dzisiaj na szybko krótki dialog młodszej części Rodziny.
Wprowadzenie: małe dialogi pomiędzy różnymi osobami, Najlepszy Przyjaciel Mojego Brata P. i Synek Mojej Matki Chrzestnej (lat 6.) rozmawiają na schodach:
(...)
Najlepszy Przyjaciel Mojego Brata P.: No udało Ci się Mały z tym...
Synek Mojej Matki Chrzestnej (z bardzo poważną miną): Nie jestem MAŁY, jestem NISKI...
Najlepszy Przyjaciel Mojego Brata P.: No... Młody... nieźle powiedziane... już Cię lubię... w sumie ja też jestem niski jak na swój wiek...


Uwielbiam takie rodzinne kwiatki:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz