poniedziałek, 18 października 2010

Ludzie listy piszą...

Drodzy Czytelnicy!

Ciężka praca od poniedziałku popłaca:)

Pamiętacie naszą szaloną zabawę w Dni Otwarte?

A zatem nadszedł czas na reedycję:) Tak, tak dokładnie, oddaję moje cacuszko, moje dzieciątko, moje blogątko w Wasze ręce.
Ale chyba mnie znacie, nie może być za łatwo, zatem żeby nie było nudno, w tym sezonie proponuję zabawę w "LISTY DO PENSJONARKI" (Jak są "listy do redakcji", to mogą chyba być też do Pensjonarki, hę:)?).
Dlatego piszcie do mnie na adres pensyonarka@gmail.com , a w ramach dni otwartych będę publikowała Wasze epistoły. Piszcie co chcecie, jak chcecie i kiedy chcecie. Piszcie oficjalnie i anonimowo, krótko i zwięźle, opisowo lub konkretnie.

Zaczynamy. Macie tradycyjnie 1 tydzień do dyspozycji.

Bez zahamowań.
Bez cenzury.
Bez limitu kilometrów.

Bez przesady:)

Z wyrazami szacunku,

Pensjonarka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz