niedziela, 19 stycznia 2014

Liebster Award od Zdeterminowanej

Nominację dostałam od Zdeterminowanej, za co ślicznie dziękuję :)
1.Czym zajmujesz się w życiu?
Ale zawodowo czy prywatnie:)? Zawodowo - mam najlepszą pracę na świecie, jestem asystentką zarządu w dużej firmie finansowej. Codziennie mogę się sprawdzać, mam wiele wyzwań i radości z pracy. Prywatnie - ostatnio mój czas zajmują przygotowania do ślubu, poza tym dużo sportu - bieganie, pływanie, rower to moje ulubione dyscypliny. A jak tylko mam okazję - oddaję się mojej największej miłości - lataniu:) Samolot, szybowiec i balon to jest to co kocham. Jestem też członkiem Klubu Sportów Balonowych Wrocław.
2.Jeśli miałoby nastąpić koniec świata, jaką rzecz zrobiłabyś jako ostatnią?
Pocałowałabym mojego Narzeczonego. Jak kończyć przygodę na tym świecie to w odpowiednim towarzystwie:)
3.Jaką książkę przeczytałaś ostatnio?
Czytam sporo - ostatnio zbiory opowiadań były na tapecie, ale książka, która zrobiła na mnie ogromne wrażenie to "Sztuka prostoty" i z bardzo polecam ją każdemu.
4.Jaki jest Twój ulubiony film?
Elizabethtown - mój ukochany film. Ale mam kilka "the best of" :)
5.Gdzie chciałabyś spędzić przyszłe wakacje?
Czyli te najbliższe? Najbliższy plan to podróż poślubna, zobaczymy gdzie nas poniesie :) Może Malta, a może Bieszczady? Pomysłów jest kilka.
6.Czym się interesujesz, jaka jest Twoja pasja?
Latanie to mój numer jeden. Kocham przestrzeń i powietrze. Poza tym żyję dosyć aktywnie, uwielbiam podróżować, a dzień bez sportu to dzień stracony.
7.Jeśli znałabyś datę swojej śmierci.. co byś zrobiła przed upływem "ostatnich dni"?
Nigdy nie chciałabym poznać tej daty. Ale uważam, że każdego dnia powinniśmy żyć dobrze, uczciwie, w zgodzie ze sobą. Tak jakby miał to to być nasz ostatni dzień, bo tak właśnie może być.
8.Komu wierzysz bezgranicznie, dlaczego?
Mojej Mamie. To ta więź między matką i córką. Po prostu.
9.Co można znaleźć w Twojej torebce?
Wszystko - od portfela, dokumentów, przez klucze, aż po latarkę i otwieracz do wina :)
10.Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia, dlaczego tak/nie?
Tak. Wszystko się może zdarzyć:)
11.Czy masz jakieś zwierzątko domowe?
Nie. Nie uważam, że zwierzątko domowe w mieszkaniu to dobry pomysł. Jak będę kiedyś miała dom z ogrodem to wtedy coś przygarniemy:)

Jeśli ktoś z Was drodzy Czytelnicy ma ochotę odpowiedzieć na pytania to zapraszam do zabawy:)

i jeszcze mały gratis ode mnie... wspomnienie z piątkowego wieczoru, kiedy na jeden wieczór, na imprezie służbowej, wróciłam do mojej przeszłości :) fajne uczucie:)

udanego wieczoru!

6 komentarzy:

  1. do twarzy Ci w tym stroju! :)
    otwieracz do wina i latarka w torebce? zaskoczyłaś mnie tym :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś stewardesą? Zawsze chciałam nią być, uwielbiam podróżować :) Jak Ci się udało? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłam stewką przez kilka lat, kila lat temu:) teraz już jestem na "emeryturze" :)

      Usuń
  3. Pozytywnie, no i ten rower. Zaczynam obserwację.

    OdpowiedzUsuń
  4. super ciekawe odpowiedzi :D też bardzo spodobała mi się Sztuka prostoty, teraz czatuję na Sztukę minimalizmu :))) fajnie tak poznać Cię bardziej prywatnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurczę.Super wyglądasz w tym stroju. Tylko pozazdrościć. :D
    Dzięki za udział w zabawie! :*

    OdpowiedzUsuń