środa, 17 września 2014

Jestem sobą i dobrze mi z tym:)! (wszystko przez Monię:)!)

Dobra, dobra... nie było mnie prawie miesiąc - remonty, szykowanie wieczoru panieńskiego, własne urodziny (30:)) i cała masa obowiązków związanych ze zbliżającą się wielkimi krokami przeprowadzką (już z końcem miesiąca musimy się przeprowadzić, a mieszkanie jeszcze jest totalnym placem budowy:)) pochłonęły mnie całkowicie.

Już od kilku dni zbierałam się do napisania postów (mam całą gamę zdjęć do wrzucenia, bo cały czas coś dla Was fotografuję), ale ciągle coś - tu cyklinowanie, tu wizyta w Castoramie, tu wybór farby, tu wizyta z gazowni... ogrom decyzji, ogrom obowiązków, życie z kalendarzem i rozpiską... to moja codzienność :)
I wczoraj zostałam sprowokowana przez Monię :) i wstyd mi, że tak to wszystko zaniedbałam dlatego wracam do gry i zaczynam sezon jesienny (mój ukochany) zabawą :)

Bo jestem sobą i jest mi z tym dobrze. Mimo (albo nawet za sprawą) moich 30 lat czuję, że w końcu osiągnęłam stabilizację, że jest mi dobrze, że czuję się dobrze z samą sobą, w moim ciele, w moim umyśle, w mojej duszy.

A co w sobie lubię? tak naprawdę coraz więcej rzeczy:) żeby Was nie zanudzać ograniczyłam się do 3:)

Lubię moją skórę - jest jasna, a o ironio dużo na niej różnych pieprzyków. I to lubię. Nie opalam się zbyt mocno, jak już to na lekko złoty kolor, więc zawsze jestem "jaśniejsza" niż wszyscy po wakacjach. Poza tym jest gładka, jędrna i zadbana, uwielbiam ją:)

Lubię moje paznokcie - od zawsze mocne, wytrzymałe, zawsze o nie dbam, bo dłonie są wizytówką zadbanej kobiety:)

Lubię moje nogi - bo są silne, mogę biegać, jeździć na rowerze, zawsze mówię, że są proporcjonalne do mojej niezbyt wysokiej sylwetki:)

A Wy, co w sobie lubicie? Każda z nas jest wyjątkowa i piękna, tylko, Drogie Panie, musimy w to uwierzyć :)

I dlatego nominuję dzisiaj osoby, które lubię i myślę, że naprawdę lubią siebie:) Ile swoich mocnych cech będą chciały wymienić? Wiem, wiem, że nie wszystkie te osoby będą zainteresowane taką grą, ale może akurat dadzą się skusić:) a jeśli nie to zachęcam to zajrzenia na te blogi, mega pozytywne miejsca w sieci :)

Anię z BlameAnna za te wszystkie przerzucane ciężary:)
Gosię z Jaśminowej za to jak sympatyczną osobą jest,
Kamę z StopWishing nawet jak ma czasami swoje rozterki:)
Natalię Niebieskoszarą za to, że świeci przykładem zawsze :)
Marissę z PrettyPerfection za motywacyjne poniedziałki,
Natalię z HSL za jej siłę!
Teenager z PrettyStrawberries za to jak wspaniale się zmienia:)
Salvatorkę z KuchniSmakoszy za cudne pomysły kulinarne,
Karolinę z AddictionFix za to jak pięknie wygląda i modnie inspiruje,
Zdeterminowaną z NevergiveUp aby zdeterminowana pozostała,
Keep Dreams Close za wspaniałe bieganie,
Lolę za jej super pozytywne i ciepłe podsumowania,
Marysię z GingerGin, bo uwielbia siebie i ma moc :)
i Siostry z fitdevangel za siostrzaną energię, którą inspirują:)

Tych moich pozytywnych miejsc w sieci jest jeszcze trochę, ale nie chcę Was zanudzać, do następnej zabawy zaproszę inny zestaw gości :) jeśli ktoś jeszcze kochani Czytelnicy ma ochotę się dołączyć to zapraszam do poszukiwania w sobie piękna :)

dziękuję, że jesteście ze mną, życzę Wam cudownego, słonecznego popołudnia:)




13 komentarzy:

  1. Dzięki za nominację, zbieram się do pisania właśnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, zaskoczona jestem za to uznanie - dziękuję Ci z całego serducha, chętnie wezmę udział :)
    to tak miłe, by odkryć, a właściwie powiedzieć innym o tym co się w sobie lubi czy kocha, to tak piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję kochana:*
    Również uwielbiam jasną skórę niestety/stety opalam się zawsze na czekoladowo, a ja chce być bladziochem :P nawet filtry nie pomagają, cóż słoneczko mnie kocha a ja kocham słoneczko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo,kochana !
    no to mnie wyróżniłaś,jestem zaskoczona ...no i ,że taka niby sympatyczna ,fiu,fiu ...
    :))
    ja się nie bawię,ale tylko tak Tobie powiem na ucho,co lubię:)
    więc włosy i fryzury swoje,oczy,rzęsy,brwi..co tam będę się rozdrabniac-całą twarz :) biust i ogólnie figurę jak się nie przejadam za bardzo :) generalnie jak widzisz ,jestem extra i tego się trzymam :))
    Fajnie,że podałaś te różne blogi,ja tam zajrzę na pewno :)
    pozdrawiam i nie znikaj na tak długo !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojeeeej, dziękuję bardzo za nominację. :*
    Miło poczytać co w sobie lubisz. ;) Z opalenizną mam podobnie, zawsze jestem jaśniejsza niż wszyscy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję kochana, na pewno coś napiszę! Też mi dobrze, ze sobą, dlatego z radością o tym napiszę : )) A Ty bywaj częściej tutaj! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Z notek aż bije jak kwitniesz! :) Co ta miłość robi z kobietami...:)
    Nominowałam Cię do zabawy, po szczegóły zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Ci bardzo za wyróżnienie :) nawet nie wiesz jak miło mi się zrobiło! Jak tylko znajdę kilka chwil coś postaram się napisać ;)
    Fajnie że tak Ci dobrze jest w swoim ciele, bo to cholernie ważne i bez tego nie da się być tak naprawdę szczęśliwym :)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpis z odpowiedziami już jutro u mnieee... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dokładnie, KAŻDY z nas jest wyjątkowy! I każdy ma jakieś zalety, które należy docenić oraz wady, które trzeba zwalczać.
    Chciałabym zaprosić Cię na mojego bloga. Jego tematyka porusza kwestie, z którymi ma problem wiele dziewczyn oraz kobiet, czyli właśnie samoakceptacji, opinii innych, itp. Zapraszam! :) http://trefonds-de-juliette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń