czwartek, 8 stycznia 2015

Czysta karta, Nowy Rok, zmiany i czarna rozpacz


Widok na Grzbiet Kowarski, czyli nasze świąteczne, karkonoskie klimaty, a to niebo - daje dużo energii na nowe wyzwania w Nowym Roku
Jak u Was w Nowym Roku? 
Zmiany? Postanowienia? 
A może stara, dobra, poczciwa walka z codziennością?

U mnie Nowy Rok zaczął się małym spadkiem formy, ale było to do przewidzenia po intensywnych świętach i wyjazdach z okazji wolnych dni. Tymczasem wróciłam do obowiązków, nie tyle z nowymi siłami, co z nowymi obawami. O tym jak człowiek (a może kobieta :)?) potrafi się sama zestresować i znerwicować to już można doktoraty pisać. Więc poczułam w głębi duszy niepewność. Najpierw malutką, a potem coraz większą aż poczułam się totalnie przytłoczona beznadziejnością wokół mnie. Wszystko zobaczyłam w czarnych barwach, oj tak czarnych, że już nic czarniejsze być nie mogło. I troszkę popływałam w tej wannie beznadziejności, katastrofizmu i czarnej melancholii.
Ale ile można?
Godzinę? 3 godziny czy może 3 dni?
Pora się ogarnąć czeka mnie w tym roku dużo zmian, nowych wyzwań i dużo pracy. W tej chwili muszę troszkę egoistycznie skupić się na sobie. Ale tak naprawdę na sobie, bo nie chodzi o skupieniu się na pielęgnacji ciała - sport, dbanie o skórę, włosy, o wygląd - to od lat mam już w nawyku. Potrzebuję skupić się na sobie trochę inaczej niż do tej pory. O tym wkrótce, obiecuję, że nie będę wkrótce tak bardzo tajemnicza. Poza tym powoli dojrzewam, żeby zaprosić Was na moją nową stronę... ale o tym... zgadnijcie... wkrótce :)

Na dzisiaj już wystarczy, znikam i życzę Wam wspaniałego Nowego Roku, pełnego nowych wyzwań, spełnionych oczekiwań i pozytywnego spojrzenia na siebie.

A tu jeszcze wspomnienie ostatniej nocy 2014 roku, mojej skromnej kreacji i przygotowań do wyjścia do Teatru na spektakl sylwestrowy:)

15 komentarzy:

  1. Ja już nie mogę doczekać się nowej strony:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie również wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :* u mnie parę zmian i zmiana strony, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już Cię odwiedzałam tylko nie miałam okazji pogratulować zmiany strony :) ślicznie!

      Usuń
  3. No to faktycznie tajemnicza jesteś :)
    na jakiej sztuce byłaś??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Szalonych Nożyczkach :) było super!

      Usuń
  4. Ja już nie mogę się doczekać, kiedy uchylisz rąbka tajemnicy! :)
    Przy okazji, nominowałam Cię do Dobrych Myśli. Zapraszam po więcej info na bloga: http://keepdestination.blogspot.com/2015/01/dobre-mysli.html
    Jeśli w wolnej chwili będziesz chciała powspominać, to zachęcam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To tylko czekać na zmiany i nową stronę. Powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Nominowałam Cię do do zabawy dobre myśli, jeśli masz ochotę to chętnie przeczytam u Ciebie post na ten temat. Zasady u mnie na blogu.

      Usuń
  6. też tak miałam, i łatwo sie usprawiedliwac przed samym soba klamstawmi, ze zimno, ze smutno. tak dluzej nie mozna!
    zapraszam :) http://iluminatium-mundi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka sposobów walki ze stresem :) I powodzenia :)
    https://joannahasnik.wordpress.com/2014/12/21/nie-stresuj-sie/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak tak, skupiaj się na sobie póki masz taką możliwość:) Chwilami wracam do czasów nie-mamowych i tęsknota mnie ogrania. Korzystaj!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam na tym spektaklu., ogromnie mi się podobał.
    Dziękuję za odwiedziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sylwestrowy spektakl to wspaniały pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmiany nie zawszy wychodzą na dobre, ale powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń