piątek, 5 grudnia 2014

AKCJA! PRZYGOTOWANIA DO ŚWIĄT! 3 tygodnie!

Tak, tak :)
już grudzień, już świąteczny klimat czuć w powietrzu, jest pięknie. W moim ukochanym Wrocławiu już coraz więcej rozświetlonych budynków, kolorowych lampek i iluminacji:)
a u mnie? jest wieniec adwentowy... i póki co tyle.

Wieniec adwentowy, jedna świeca zapalona... oczywiście w czerwieni, kolor Świąt :)

Pierniczki co prawda upieczone, ale czekają na ozdabianie, nie mamy jeszcze choinki ani lampek w domu. Czekamy jeszcze trochę, ale myślę, że już w najbliższych dniach pojawi się piękna choinka:)
i czuję świąteczny klimat i dzwonek w telefonie opowiada o powrocie do domu na święta... i jest pięknie, po prostu pięknie!

8 komentarzy:

  1. Naprawdę choinka tak wcześnie???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wcześnie :) ja ubieram już w poniedziałek :)

      Usuń
  2. U mnie tylko wieniec adwentowy. Pierników nie ma, foremki w drodz, chyba wszytsko będzie na ostatnią chwilę.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja pierniczki to chyba zrobię jutro! :)
    Choinka w domu rodzinnym strojona w wigilię, ewentualnie dzień przed. :)
    W studenckim mieszkanku chyba będzie od przyszłego tygodnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. święta coraz bliżej, kocham ten grudniowy czas i przygotowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze tylko dwa tygodnie...ja niedługo ruszam ze stroikiem na świeczkę, kilka bombek DIY już zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oooh... zazdroszczę tych przygotowań do świąt! W końcu to Wasze pierwsze na waszym mieszkaniu :)
    A więc powodzenia w szykowaniu :)

    OdpowiedzUsuń