sobota, 7 sierpnia 2010

Tydzień ciężkiej pracy a w weekend koniec świata w moskiewskim metrze w 2033 r. i Kasia i Tomek w tv

Po bardzo zapracowanym tygodniu...

relaksuję się w domu...

Hasłem przewodnim jest "NIE PRZESZKADZAĆ"

Oglądam seriale, czytam "Metro 2033" i odpoczywam we własnym towarzystwie (rodzina częściowo w górach, częściowo na mieście).

Złota myśl:
"Bo kobiety to potrzebują takich bardziej zdecydowanych mężczyzn"*

p.s. moje życie robi się coraz mniej zabawne - czy to prawda, że o kobietach "wolnych" po 25 r.ż. myśli się podobnie jak o wolnych facetach po 35 r.ż. tzn. "no fajna, ale czemu jest sama? co jest z nią nie tak?!"
to mnie w sumie bawi:):):)

Ostatnio brałam udział w takiej konwersacji (zresztą z facetem):
K: Ty? sama?! to niemożliwe żeby taka dziewczyna była sama...
ja: A jednak...
K: no, ale...
ja: taka prawda, no cóż... no bo znasz jakiś porządnych facetów?
K: no w sumie nie...
ja: no właśnie:)

To tyle z moich osobistych refleksji... a teraz zamilknę, miłego wieczoru:)

"Kasia i Tomek" tv series

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz